Onsdag....

2010-09-16


Igår hade jag ju som sagt prov. Så surt att släpa min tunga väska till skolan så behövde vi bara i princip den bruna paletten. Vi skulle nämligen lägga killsmink- och det ska ju inte ens synas lite att man använt det. Eftersom vi skulle ha prov så hade vi inte med modeller och det innebar att jag inte fick ha smink.. som vanligt..  Jag mådde så illa hela kvällen och hade huvudvärk, inte kul. Hur som helst gick provet okej. Konstigt upplägg men det är inte betygsgrundande ännu så det är nog lugnt.


När jag kom hem stekte jag pannkakor. Mumsimums. Simon fick sig en mini-pannkakstårta med lönnsirap men själv åt jag som vanligt med äppelmos. Hundra gånger godare :)

Simons och min, som ser tråkig ut men ack så gott....


The test yesterday went okay. Anyhow it won´t show on the grades so it was not a big test. On the lesson we practised male makeup so i had to walk around without makeup all day, as usual.
When i got home i made pancakes. Yummy...


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback