Gott!

2010-09-21
Gott med jobb hemifrån! LOVE IT! Speciellt nu när jag måste dra runt på allt smink hela tiden. Frukost hittills: Laktosfri fil, frysta hallon, solroskärnor, linfrön och valnötter. Funderar på om jag ska ha något mer?
Lunch blir i alla fall sallad med kött, tror jag....

I just love working from home. Especially now when I have to drag around with all my makeup. I had a healthy breakfast and for lunch it´ll be sallad and som meat i belive...

1 Comments ♥

2010-09-21 @ 13:36:55

Måste säga att jag tycker du är så himla snygg! =)

Så gullig du är som engagerar dig i min klänning! Jättegulligt!

Jag ska absolut besöka affären (för det är en affär också eller?) nästa gång jag är i gbg. Men du får jättegärna ge mig hennes mailadress om du vill.Är som sagt ute efter liknande eller väldigt lik klänning som din.

Kramkram


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback