Bokföring, smink och Gorby´s

2010-09-17

Då är man på jobbet idag igen, efter en rask promenix ifrån studion. La lite lätt smink på Kalle som idag ska spela in sin musikvideo. Så får vi hoppas dom får till det :)

Kalle, eller Karl Vingren som han heter har spelat in en skiva med mycket bra innehåll. Ska bli kul när skivan kommer ut, då kan jag länka er till hans sida härifrån.
Några små klick finns att provlyssna på här: http://sonicmedia.se/portfolio.html

Kul för övrigt att det ösregnar? Nu är det tillbaka till bokföringen. Sitter här i mitt mörka hål och äter Gorby´s. Blev så sugen på det igår så jag gick och köpte två stycken.
Ikväll ska jag och mannen hitta på något. Vad det blir har jag inte kommit på ännu... Kram kRAM


Back at the office after a quick powerwalk over from the studio. Karl Vingren is making a musicvideo today and i did his makeup. Not very fancy stuff just som basics.
Gothenburg always owns up to it´s reputation, rain rain rain. 
I´m sitting in my black whole doing the accounting again, while eating my pirogue and drinking a Coke. Not that bad i have to say. Tonight I´m gonna do something fun with my husband, but i have no idea what.

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback