ÄNTLIGEN

2010-09-02
Senaste dagarna har varit så jobbiga så det finns inte. Bilen gick sönder först, sen datorn, sen tappade jag min kamera och så fortsatte det med mindre saker. JOBBIGT. Men idag fick jag ta hand om det och åka till Inet för att köpa ett nytt grafik-kort, som jag sedan satt in och installerat. TA-DA! Datorn är tillbaka. Dessutom blev det så att jag äntligen rensade upp sladdarna och ställde lådan på skrivbordet så nu är det ordning här.

Sedan ringde jag till skolan för att kolla om de kanske hittat kameran. Hade inga förhoppningar men svaret blev Ja!. Härligt! Så jag var förbi och hämtade den idag också.


Jag har beställt glasögon, bruna, likadana som mina solglasögon. Vad tycker ni?

Vad gäller bilen så gick Simon tag på en startmotor för 1800:- som han ska sätta in idag. Dessutom fick han tag i en 32 tums platt-tv för en billig peng. Vi har ju levt med en tjock-tv utan kontroll hur länge som helst.


I tisdags hade vi prov på skolan och jag sminkade Tanja.
Sedan gjorde vi även hår.


Igår på lektionen sminkade Erika mig:


Med glasögonen som jag beställt, fast i svart.

1 Comments ♥

2010-09-02 @ 20:24:57

Nice sminkat! Göteborg är litet.. Jag satt i den make up-studion häromdan då en bekant har en fotostudio där inne. Lycka till med kursen nu!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback