Solen är ju helt underbar!

2010-05-31
Nu är jag hemma från jobbet, sitter och tittar på Accidentally on Purpose. En amerikansk tv-serie som faktiskt är väldigt rolig.
Dessutom väntar jag idag igen på mina ribbs i ugnen. Eller rättare sagt- ribbs och champinjoner i ugnen. SÅÅÅ GOTT! Jag gör också Moro på spisen. Ska lägga upp recept på min moro någon dag när jag kommer ihåg det!
Hur mår ni? Har du det bra? Solen är ju helt underbar! Imorgon har jag o Simon kvalitets-tisdag och vi kanske ska ut och grilla vid havet. Om vädret tillåter vill säga och det ser det ut att göra. Vi kanske tom hinner titta på en bil, vi ska ju byta ganska snart- vore kul att hinna titta på lite olika så man vet vad man vill ha.
Har beställt album ifrån bröllopet!! Yeeey

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback