Vilken dag!

2010-03-06

Är hemma efter en fläng och far dag. Började med jobb mellan klockan 8 och 12. Därefter bar det av till dagis och hämta Erik o Vilma. De var så söta hos mig i några timmar sedan lämnade jag tillbaka dom till sin mams vid klockan 3 på väg in till stan där jag shoppade på H&M till klockan 5 (Försöker visa kläderna imon). Hem och vända i dörren för att åka ut till familjen i Angered och ha det mys med film och snacks. "Allt för min syster" blev det och den var bra men tragisk. Hemskt med cancer.. USCH.

Erik har de skönaste skorna jag sett på länge. Karin hade dem när hon var barn! (Eriks mamma)



Erik och Vilma


Min fredagskväll


Vår efterrätt idag. Pistageglass, minimaränger, jordnötter, choklad och strössel..


Me emellan allt spring


Intressant tanke?


>Kram på dej<


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback