Typiskt

2010-03-20

Det som är mindre bra med blogg.se är att det ofta är problem med uppladdningen av bilder och annat. Så jag får skriva lite text istället. Idag jobbade jag till 15.00 sedan åkte jag in till stan och köpte en asbra grej för mitt smink på Åhlens!! Den passar perfekt att ha i badrummet eller på sminkbordet. Tillverkad i transparent plats så man ser allt och har utdragbara lådor. SUUUUPER! 215:-

I stan mötte jag upp mamma, snyggsyrran, turbocecci och lillebror Jon. Sedan shoppade vi där och på backaplan.. lite nya sandaler.. småsaker.. jon fick ny fleecejacka och en söt mössa.. sedan somnade han mot mig i bilen hem. SÅÅÅÅÅ MYSIG!

Cecilia följde med hit, länsade mitt hus på mat (not) och hängde lite.. Lite senare här på kvällen kom Snyggsyrran och Sivan och joinade oss... Har inte varit jättemycket aktivitet men lite flumm i alla fall.

Nu är det snart dags för mig att sova, har du haft en bra dag?
Kram på er!


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback