Snacks

2010-03-17

68d0a403daafcd3f938cab9bd1cf959e.png

Färdig med strechingen.. och nu äter jag snacks, osaltade cashew nötter.

Vill bara tillägga en sak som jag inte sa i mitt förra inlägg. Innan har jag alltid tänkt på motion som jobbigt, ansträngande och svettigt... Men nu känns det nödvändigt för att hålla sig pigg, vilken låter konstigt för man tror ju att det ska göra en trött... Igår tex när jag slutade jobbet vid 17 kände jag mig så trött men jag hade bestämt med Simon att kvällen innehöll aktiviteter så kantig mig i kragen och promenerade de 40 minuterna jag ändå behövde vänta och vips va pigg jag blev! Underskatta inte frisk luft och enkel motion som en promenad! Man måste inte gå på gym, dansa eller spela fotboll för att ge kroppen det den behöver!


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback