Hallå

2010-03-21

Nu är jag framme i Stockholm, har inte hunnit uppdatera och har inte min iphone! Igårkväll såg vi "With love from paris" och den gillade jag trots att den var lite våldsam emellanåt. En sådan film som man inte kan ta helt seriöst. Supergott.. Efter det åkte vi ut till familjen i angered och träffade Kicki, Mirey, Jackie mfl. Mysigt var det.. vid 1-2 tiden kom jag och Simon hem och delade på 1kg räkor... Sen somnade jag på två röda. Imorse vaknade jag i alla stress lite innan 10 och packade klart väskan.. sedan bar det av till kyrkan för att sedan vid 15.00 åka vidare mot Stockholm. Vilket snökaos det var på vägen! Bilar stod still överallt... Men nu är vi här...

Imorgon åker vi härifrån vid 8 på morgonen och vid 11 åker flyget till DOminikanska Republiken!!! Yeeeeeey.....
Måste vara social nu.
Kram på er, vi får se när vi hörs igen...


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback