Back at work

2010-03-11

Sitter här på jobbet. Redovisarn har precis traskat sig härifrån och jag lääängtar efter min lunch idag...
Ska steka kotletter.. och äta ner med vinägerdränkt gurka och majs.. SÅÅÅÅÅÅ GOTT! Känner ett stort hål i magen när jag tänker på det.

Ikväll ska jag hem och ta det lugnt, tycker verkligen inte om när man känner att man har något varje kväll, blir helt stressad inombords.. Imorse var det helt sjukt svårt att vakna, Mobilen fick nog ringa 50 gånger innan jag kunde öppna ögonen länge nog att inte trycka på snooze.

Cecilia har kommit för att förgylla vår gråa vardag.
VÄLKOMMEN CECCI!
I helgen verkar även hennes bror Christian komma (min kusin då givetvis) och Cecilias grabb Björn..
Det ska bli trevligt..!

Hur har du haft det? En bra dag hittills?

kram på dej


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback