Gott att gå...

2010-06-08

Gott att gå på morgonen, man börjar dagen så mycket bättre när man äter sina Special K med fil och sedan tar en 40 min rask promenad till jobbet! Som tur är behöver jag ju oftast inte vara speciellt snygg och kan därför ha mina gympakläder hela dagen. Underlättar för mig när jag ska ta min lunch-promenad också.

När jag slutar idag ska jag promenera bort till verkstaden, lägga några lager färg på lite brädor sedan åka ut till Ikea och handla lite till vår balkong, om jag hittar något fint vill säga :) Känns så tråkigt att sätta sig där utan ens en blomma eller ett bord. Så det ska jag försöka ändra på nu.

Något sånt här hade ju inte känts helt fel?



0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback