Fullspäckad fredag...

2010-06-05
Igår var jag ganska stressad när jag vaknade och åkte ner och ordnade Danielas mat. Sallader, grillspett, majskolvar, tsatsiki och mycket annat.
Sen var det dags att fira Moas 6årsdag :)
Jag gjorde lite flätor på Vilma
Vid klockan 16 stressade jag hem och bytte om för att åka på Priscillas studentfest. Hon anlände "bättre sent än aldrig" och var så söt!
Erik och Vilma!
Karin!
Leonel och Laura- så söta syskon
Vid kl 18.30 var det dags för nästa student- DANIELA
Söta Alinah med föräldrar kom från stockholm :)   l    Jackie var också där
Daniela igen
Sedan bar det av i Porschen, även jag fick mig en tur genom city med Jesper :)
Vid 11 tiden, när vi städat klart lokalen bar det av till stan. Christian, Simon, Cecilia, Jesper, Anneli och jag :)

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback