Då var man hemma igen...

2010-06-01
Då var man hemma igen, fixat lite grejer på vägen. Imorgon är det Simons 27års dag och det ska vi fira med mys på restaurang och lite andra saker i stan. Ska bli kul! På lördag ska vi fira honom med vänner och då blir det grillfest ute hos Widmarks med lite surprises :)
Jag känner mig helt svettig efter mina två powerwalks idag så det är bäst jag hoppar i duschen så jag kan åka ner sedan och se Daniela och Lukas åka till sin bal! Jag och Simon ska förmodligen ut till havet och grilla, eller någon annanstanns, så jag har gjort i ordning picknick-korgen m krusbär/päron Loka, fläskkarré, champinjoner, sallad, bananer, marabou och så vidare... ska bli gott.

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback