Äntliiiiigen!

2010-06-15
Äntligen hemma igen! Simon hakade på och det var gott. Han tyckte nog det var lite påfrestande ändå :) Blev dock bara 30 minuter + strech men det är en bra början! Nu ska jag ta ett bad och varva ner för att sova. Ska dessutom steka mig ett ägg till kvällsmat!
Imorgon fortsätter livet kl 8 med 40 minuter powerwalk ner till jobbet.
2 ägg till frukost och en powerwalk på 30 min med daniela följt av min lunch bestående av sallad+ linser + kyckling. Kommer dock inte köra någon extra träning och ingen promenad på kvällen utan då ska jag umgås med syrran först sedan Daniel och Maria på kvällen.

1 Comments ♥

2010-06-16 @ 17:03:17

Detta gillar ja skarpt =)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback