Workyworky

2010-01-20

Sitter här o lyssnar på Rihanna på jobbet. Har tagit mig hela dagen att sammanfatta det jag lärde mig på ljuskursen igår- och fortfarande är jag inte färdig. Det är ganska kul ändå så jag ska inte klaga. Börjar däremot få ont i ryggen, får man klaga på det?

Har börjat med detoxen och det lämnar mig med ett sjukt godis och matbegär. MEN jag ska klara det här. Citron och sirap lemonad all day long. Ört-te har jag druckit nu, kamomill är väldigt gott faktist (i saknad av annat). Behöver köpa cayennepeppar och mer lönnsirap idag. Ska dessutom försöka smita in på någon kosmetikaffär och köpa ögonkräm med E-vitamin. Börjar bli väldigt mörk därunder nu och det vill vi inte!

Imorgon försvinner Simon iväg med jobbet till Hemsedal i Norge och jag lämnas ensam hemma... men får dra nytta av detta och köra en riktig spa-helg för mig själv! Har en väldig massa planer och inledde ju igår med att klippa av ca 1 decimeter av håret och färga det brunt. Blev inte jättestor skillnad i håret (för ett otränat öga) men jag är nöjd. Känns jättekonstigt att ha så "kort" hår dock.

FÖRRESTEN, har ni lagt märke till min nya layout hihi, har fixat lite i kodmallarna, lagt nytt head, bytt bakgrund, ändrat om färgerna etc.


Nu ska jag återgå från min "lunch", vi hörs ikväll...

 
Idag på jobbet...


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback