Weekend....

2010-01-17

LÖRDAG
Vaknade riktigt sent- och det var otroligt skönt att sova ut.




Simon övertalade mig att åka och titta på Volvo XC60- Jag är, som känt, inte någon Volvo-entusiast. Det är mest för att jag tycker de är vanliga och väldigt Svensson. Jag får faktits erkänna dock att jag blev lite impad av den. Rymligt baksäte, bra bagage, sköna säten.... fin form, fina lampor etc. Den gav helt enkelt ett sportigt intryck. För att vara en stadsjeep så var den klart godkänd.



Därefter åkte vi hem och jag lagade ribs, ris, tsatsiki och brunsås. MUMS. Jag älskar ribs!



På kvällen åkte vi ut till Pauline och Noah. Varma mackor, semlor, snax och gott sällskap :)


Jag och Simon hyrde en film efter att ha sett en halv trailer, vilket visade sig inte vara helt smart. Vi gick på känslan att ser man en hel trailer har man sett alla höjdpunkter i en film. Det blev i alla fall "The tournament". VILKET SKÄMT! Redan 1 minut in i filmen kände man besvikelsen skölja över en. Väldigt overklig film där de 30 bästa mördarna skulle se till att bara 1 stod kvar. De fick sändare inplanerat under huden så att de hela tiden kunde veta var de 29 andra höll hus. Sen började dödandet. Det var blod överallt och händer och fötter flög vilt. Helt enkelt en riktig B-film, borde förstått det av omslaget.



Source IMDB: 6.1/10   5,529 votes





0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback