Spel och mys...

2010-01-16

Släpade mig upp i säng och stressade in till stan i morse :)
Träffade familjen och åkte med Magda ut till Mölndal och hämtade lillebrorsan.
Han var så söt och somnade i bilen på väg ut till angered. Där lagade pappa sancocho och ris.
UNDERBART!



Efter maten slängde jag ner Jon i badet:




Sen deckade han innan han ens fått på sig en blöja,
och det gjorde även jag...




När han vaknade med det dag för dagliga sången med mamma...




Det var helt enkelt en liten Jon-update! ;)



Sedan spelade vi spel och magda kläckte ur sig sköningen
"Alice i underlivet" och gav oss ett långt och gott skratt




Nu är jag hemma, pigg igen efter att ha sovit lite tidigare.
Ska väl sova snart så jag kommer upp i tid imorgon



0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback