Semlor

2010-01-13

Idag har jag svarat i telefon stup i ett- samtidigt som jag försökte föra in kontakter i bossens iphone. Man blir förvånad över hur otrevliga människor kan vara mot en främmande person- men å andra sidan kanske de har haft en riktigt dålig dag -Min har i alla fall varit en helt okej! Dessutom blev man bjuden på semlor hihi. (Åt en och en halv- onyttig som man är)

xx

Nu ska försöka få ordning på lite fakturor och sen bege mig hem. Man är ju helt slut- kvällen får bli ytterst lugn (och eventuellt lite matlagning).

xx

Såhär ser jag ut när jag försöker balansera telefonerna som nu är nere på 3 igen (var 5 hela förmiddagen)


Undrar vad morgondagen bjuder på... vad det är är så hoppas jag i alla fall att man kan hålla humöret uppe :)

xx

Att tänka på: När man ser orättvisor och otrevligheter omkring sig finns det mycket man vill förändra -Men börja alltid med dig själv!

XoXo


1 Comments ♥

2010-01-13 @ 20:33:22

Jag började med mannen i spegeln.. JAAA det gjorde ja!!!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback