Nuu är jag hemma igen...

2010-01-25
Var ju så trött igår, och idag glömde jag kameran hemma så det blev aldrig tillfälle att uppdatera. Men nu är jag hemma igen!

Igår var jag som sagt i kyrkan på förmiddagen. Det var mysigt!


Me heading 4 church:



Här följer lite foton på lite sötisar:
Söta Vilma

Lilla Benjamin



Efter mötet blev det mat hos födelsedagsbarnet Mirey. Kött, tsatsiki och potatis och annat rostat i ugn. MUMS
Lilla familjen Lind. Söta som de är




Irene och Mirey :)



Efter detta stressade jag in till stan för att handla det sista till Caroline och Oskars bröllop. Sedan stressade jag ut till Angered där de båda väntade och vi satte igång:
Caroline skriver adresser och Oskar skär till papprena. Vilket samarbete!





Till sist åkte vi ut till Mirey (igen) där vi hälsade på en stund innan jag åkte hem.





Foton från Mireys födelsedagsmys
Vi tänder ett tacksamt ljus för Jesper som räddade min sömn! Han erbjöd sig att hämta Simon när han kom inatt från fjällen, så jag fick sova!!!!! Vilken ängel!





FÖDELSEDAGSBARNET MIREY WIDEN



Det var min söndag det!




2 Comments ♥

2010-02-03 @ 18:23:50

Vilket otroligt fint sammarbete mellan oscar och caroline rörd

2010-02-08 @ 14:11:02

"Fy va snygg jag e" :) /PEO

"Nää."(om sig själv) /BECKA

"Vad är det för fel?" /PEO

"Ok då...Godkänt."/BECKA

"GAAAAAAAAA!"/BENJAMIN


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback