mysJON

2010-01-22

Vaknade vid elva idag. Gick upp ganska seg, pratade med Magda i telefon i nästan en timme och sen gjorde jag mig klar för att åka och hämta Jon. Eftersom vår bil är så liten och opraktisk fick jag möta upp mamma och byta med henne. Han var så söt när han stod innanför dörren och log! Väl ute i angered gick dagen ganska fort. Jag klippte och badade den lille gosungen. Han var så glad och kramgo hela dagen.

Mamma har stickat sockar till mig! De passade perfekt och är så fina:


Min dag med JON:
Minns ni hur långhårig han var? Se skillnaden...

Befrore                                              After








Glöm inte galan för Haiti som många kommer att deltaga i. Inatt vid klockan 02.00 sänds den live på kanal 5, tv4 och MTV. För er som känner att det är för sent går den även imorgon på tv3 klockan 13.25 och på SVT vid 21.00. 
Artister som kommer uppträda är bland andra Beyonce, U2, Christina Aquilera, Madonna, Bruce Springsteen, Jennifer Hudson, Stevie Wonder, Coldplay, Rihanna, Jay-Z, John Legend och många fler. Givetvis kommer Wyclef Jean att vara med och stötta sitt land som host tillsammans med George Clooney. MISSA INTE DETTA!


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback