Min måndag i korta drag

2010-01-25
Var så fullständigt slut i morse, så jag började kl 10. Ensamt på kontoret jobbade jag med att uppdatera google-kalendern med allt som ska hända. Vid 13-tiden dök magda upp som ett brev på posten. Det var skoj att få lite sällskap. Hon satt och pluggade medan jag försökte göra en hemsida på spanska. Inte helt lätt kan jag meddela.
När jag slutade kl 17 bar det av till Friskis & Svettis för ett gympa-pass. (Wow, tänker ni- och ni har helt rätt i det) Det drev verkligen ut lite gammal stelhet. SKÖNT! Tänk om man kunde komma igång snart? Efter det blev det i alla fall snabbt hem och duscha så körde vi in Magda till bion och tog kyckling på TinTin! Gott att få i sig lite fett efter träningen (not)
Sedan jag kommit hem har jag bara suttit med räkningar. Så inte motiverande..
Hörs Imorgon
Uppdaterade min söndag med bilder... Kolla nedan

1 Comments ♥

2010-01-26 @ 10:58:19

Hej, prylhyllorna finns bla hos www.houseofhedda.com och www.vackravaggar.se De är verkligen super fina!

Mvh M


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback