God fortsättning...

2010-01-01

I skuggan av mordet på en ung Nancy i Hjällbo delas göteborg i sorg och glädje. I baktanken under nyårsnatten finns hela tiden flickans familj med i människors tankar. Vare sig man kände henne eller inte så har det satt ett djupt sår i allas hjärtan. Igår kväll samlades flickans familj vid 12-slaget vid mordplatsen och tände ljus med tårar rinnande ner för kinderna, medan andra familjen hade sina nära och kära nära och tände raketer och skrattade... Det är sjukt att den skyldige fortfarande går fri... Vet någon något- Snälla kom fram och tala om det...
RING TIPSTELEFONEN: 031-739 25 02



MITT NYÅR

Vi var tillsammans med 4 andra i en lägenhet i Kortedala och väntade in det nya året. God mat och efterrätt, lugna samtal och en film. Det var hur vi firade in det nya året. VÄLDIGT SKÖNT att inte ha sånt ståhej jämnt. Det blev en jättemysig kväll och vid halv 5 i morse kröp jag till kojs. Dessvärre är jag väldigt förkyld och har haft näsblod varje dag den här veckan...

xx

Ikväll kommer Mirey, Jackie, Amadeus Daniela och Lukas hit på tacos och sällskaps-spel. Ska bli mysigt...

XoXo


1 Comments ♥

2010-01-04 @ 15:54:07

Ooooo mitt namn står först. E de för att jag e så speciell? :)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback