Go dag..

2010-01-10
Dagen började med att jag och Simon ledde lovsången i kyrkan. Därefter följde lite fika med folket.. Innan det var slut åkte vi iväg och handlade in lite mat. Sedan kom lite folk hem till oss på "födelsedagsmat". Dock en dag för tidigt- jag fyller år en 11fte. Det här blev menyn hehe:
  • Skaldjurs-soppa från fiskaren
  • Snittar med skaldjursröra, avocado, bladspenat och dill
  • Lax lagad i ugn / stekt torsk, Hemmalagad potatismos, Citronsås / Hollandaise-sås, Sallad av olika slag med plommontomater och avocado
  • Glass av olika sorter Choklad / Persika / Hallon med pistagenötter och bärsås på.
Det var väldigt mysigt :)
xx
Imorgon är min riktiga födelsedag och då ska jag äntligen få köpa en kamera!!!!!! Fick pengar idag så nu kan jag välja fritt... UNDERBART!

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback