Utlovade bilder ifrån kontorsdatorn!

2010-02-03


Min mamma, Simon och hans mamma i Dominikanska 1983?. Bild 2 är också Simon.


Simon och jag som små, även min bror Jose är med i färgglada shorts.



Jag och Simon


Lite dålig bild men med tanke på att den är tagen med Ericssons första mobilkamera så e den ok.


Cecilia och jag i Göteborg


En gång i tiden i Angered



Sötaste Vilma och Erik



SIMON har efterfrågats här i min blogg så nu följer lite bilder som även de fanns i datorn på jobbet.
 
The Simon Tribute


Superman


Muscle-man

Simon



PG o Simon

Simon när vi åkte till England 2002? Och Simon med sitt kusinbarn Isak


Simon igen


Simon, Snyggsyrran och ela...


Snyggsyrran o Magda do the catwalk, och Ela o Simon är lite konstiga..


At the gas-station

Lämna gärna en kommentar :)


Simon och Johanna


Och till sist... Simon igen


1 Comments ♥

2010-02-03 @ 18:20:18

söta bilder, gillade särskilt den första bilden i "simon tribute" delen =)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback