Torsdag, Fredag..

2010-02-05


Fredag
Jag har ju varit ledig hela dagen så jag har hunnit med allt möjligt. Städa igenom allt smink! Plockat ihop här hemma, tvättat håret och fixat med annat. När Simon slutade jobbet kom han hem och hämtade mig och vi åkte ut till mamma o pappa igen. Tacos stod på menyn den här kvällen. Jon var dessutom på plats och hedrade oss med sin närvaro :) Gottt!! Imorgon är det lördag och jag ska endast slappa. Min andasut-dag är livsviktig för att hålla mig ifrån att inte bli helt deprimerad. 

Rensat o klart

Pappa och lillebror Jon



TORSDAG

Jobbade som vanligt till klockan 17 som vanligt, sedan var det ledighet!!! Vi åkte ut till mamma o pappa i Angered och hade det mys med scones. Vi stannade till ungefär klockan 11. Det blev mycket skratt och högljutt flum som vanligt.


Mamma i köket, bakar scones


Såhär fina blev de- och vääldigt goda


Fina tulpaner på bordet...


José och snyggsyrran pluggar lite


José o Simon...


1 Comments ♥

2010-02-09 @ 19:27:48

och ett kök insatt av lars-åke med fru


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback