Until´now

2010-02-08

Hej igen, Glömde ju givetvis kameran hemma igår igen! Så det blev inga nya bilder. Men det var en fin dag efter näsblodet ;) Åkte efter kyrkan hem till Becka, Peo och lille Benjamin. En väldigt mysig dag blev det. Pommes, kött, bea och Cola till middag! Sen mys och samtal tills kvällen då vi hyrde en film: District 9, Vet inte riktigt vad jag tyckte om det om jag ska vara ärlig, den föll definitivt inte i min vanliga genre iallafall. Den var inte värd IMDB´s betyg kan jag ju säga


8.3/10   118,536 votes


Idag vaknade jag seg som vanligt, tog ett besök till vår närmsta vårdcentral. Otroligt bra serive! Fick en tid och ska snart tillbaka igen. Blodprover och lite annat står på agendan. Nu sitter jag på kontoret och ska redigera ljud igen. Hoppas jag hinner ta nått ointressant kort idag att lägga ut....


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback