Trodde jag skulle sova ut...

2010-02-17

Idag är jag hemma, mot min vilja egentligen. Tycker inte om att vara sjuk såhär mycket. Helt svag, snuvig och allt som man kan vara. Hoppades på att få sova länge i streck  så att jag kunde känna mig utvilad. MEN ICKE. Jag har nog vaknat minst en gång i timmen hela natten och morgonen. Helt torr i munnen och täppt i näsan. Usch.

Ser bara allt som måste göras här hemma... städas.. diskas etc... om jag har tur kanske jag orkar göra en av sakerna i slowmotion senare......

Någon som sett Farsan än? Är den bra? Jag läntar tills den kommer på hyrfilm :)


2 Comments ♥

2010-02-17 @ 16:41:16

de har jag... me LIKE! mkt skratt hoppas du känner samma när du ser den

2010-02-18 @ 12:27:10

Jag såg den på förhandsvisning :) kul film, men kanske inte biofilm.. men asså han e såå skön.


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback