Tävlingar?

2010-02-09

Hallå vänner, som jag sagt tidigare är det kul att folk visar intresse och följer min händelselösa blogg. Ni får mer än gärna kommentera inläggen. Inte fel med lite respons så man vet vad det är som är kul att läsa/se.


Funderar på att börja med lite tävlingar här på bloggen, någon som har



lust att vinna något?



 Dagen började som vanligt med näsblod, börjar bli en rutin nu. Sminka sig med proppar i näsan :) Tog i alla fall en lugn morgon. Tog en promenad till vårdcentralen. Innanför dörren satt Carro och Julio, alltid trevligt med lite sällskap. Han skulle nämligen också ta prover och kolla läget. Stackarn har blivit av med sin plånbok nyligen under en fika i stan. Man blir ju så sur på vår värld! Men det var kul att se er! Välkomna på middag någon dag :)

Carro och Julio på vårt bröllop:


Provtagningarna gick i alla fall bra, blev ett 10-tal stycken. jag som normalt brukar vara ganska mycket av en drama-queen när det handlar om sprutor och nålar lyckades hålla mig utan att ens få hjärtklappning. Jag drog ner mössan och bad sköterskan att inte prata med mig, och det fungerade. Svaren kommer om några dagar men är inget jag oroar mig för. Har testats så många gånger förut och vet ju att det inte brukar komma någon lösning på problemen.


This is me:




Ikväll ska jag iväg med snyggsyrran och mamsen och införskaffa en bärbar dator. Hon har haft en stationär dator som fungerat ungefär 0,01 % av gångerna man försöker använda den. Blir nog en enkel och hållbar variant. En sak ska ni veta: Shopping är alltid skoj, även om det inte är till en själv! Det var visdomsord från mig till er kära vänner.

Förövrigt: Simon var en ängel igår. Gjorde mitt sjukdåliga humör till superbra i en 360-vändning. Tack för god mat och mysigt sällskap... 





Wise words of the day:


He who laughs last didn't get it.




5 Comments ♥

2010-02-09 @ 14:07:09

Hej. Fin blogg. Kul att se bilder på er och jätte intressant att kolla in alla tips kring bröllopet. Va tufft att ni har växt upp tillsammans du å simon och har massa bilder på er tillsammans. ha det gott. kram Linnéa (humlegården back in the days)

2010-02-09 @ 19:03:36

Måste bara säga att jag älskar verkligen din blogg, läser den varje dag! Sen måste jag få säga att du är underbart vacker! ha de bra, kram.

2010-02-09 @ 23:57:32

2010-02-09 @ 23:59:02

Du e gryyyyymmm jag läser också din blogg varje dag =) .......xoxo

2010-02-10 @ 17:46:44

oooo du e bäst, ja vill vinna dina tävlingar!!!!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback