Segen!

2010-02-23

...vet ej om du var medveten om vad du bad om?!

Min kära Segen bad om lite fler gamla bilder, och visst ordnar jag önskemål så ofta jag kan! Här kommer lite old pictures from back in the day!













5 Comments ♥

2010-02-23 @ 22:45:48

Ahhahaha Lindaaaaaaaaa!!! nej jag visste verkligen inte vad jag bad om hahaha... va HEMSK man såg ut,förutom bal bilderna.. haha men tack för att min request gick igenom. Kul o få se sitt gammla rum. Pimpi 4-life haha!! Ne nu ska ja spara ner bilderna :) Btw måste ses snart,va sägs om lördag kväll??

2010-02-24 @ 00:10:24

gulligt :D

2010-02-24 @ 19:02:04

HAHAHAHAHA asså ja kan inte sluta skratta hahahha!!!!!

2010-02-25 @ 13:34:12

HAHAHAHA kvinnor ni dödar mig, Strutsen vaaaaaaaart fick du luft ifrån o be om gamla bilder! Och Caro veeeeeem sparar sånna bilder HAHAHA shit men man längtar tillbaks till back in the days när livet bara lekte och när man inte brydde sig om vilken färg man hade på skinnjackan hahahahaha jag måste hem och spara bilderna asså.

2010-02-26 @ 23:44:00

Hahahaha Meral schh,inte till ngn!!! Miriam troo mig vettefan vart jag fick luft ifrån,blev tagen av stunden(man är helt känslig)hahaha..O Renno du vet att jag fortf använder den blåa Loreal mascaran du introducerade mig för den dagen du sminka mig,för 5 år sen,älskar den!! haha..


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback