Mysig dag so far..

2010-02-04


Var otrevligt segt att gå upp imorse, har inte varit så trött på länge. Men det var lite motiverande att åka hem till Pg o Karin klockan 8 än att åka till ett kallt kontor. Jag hann med att heja både på Erik o Vilma innan de försvann till dagis. Sen blev de mysfrukost. Jordgubbste, rostmacka och trevliga karin. Jag blir alltid på lika bra humör när Victor vill vara med mig! Idag var han hos mig nästan hela tiden jag var där och somnade i mitt knä.. Ett så vackert barn!



Simon och jag på väg till jobbet, min dagliga outfit som går ut på att så mycket som möjligt täckt av tyg så att kylan inte når mig..



Underbara Victor idag när han somnat...



Väl tillbaka på ordinarie arbetsplats började jag redigera ett radioprogram, ganska kul ändå måste jag säga. Hade inte så höga förväntningar. Simons sköna stämma har idag turen att få vara med hehe.

Ikväll ska jag träffa min familj ute i Angered, ser ut att bli samma imorgonkväll. Jag är dessutom LEDIG FREDAGAR hurra hurra hurra!



Mina heta Snowjoggers
Inköpsplats: Varuhuset i Norsjö. Pris: ca 249:-

Dessa fula skor räddar mig ifrån slasket! Det ni! Ni med snygga skor går alla med blöta strumpor...

Winter

Utanför jobbet.. Vackert med snö


Hittade detta fotot i jobbdatorn.. Taget i kyrkan någon gång....






0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback