My day so far, och bilder från igår

2010-02-01

Vill bara göra alla medvetna om att det här är inlägg nummer 100 i min blogg

Sitter och äter min lasange (Från Dafgårds- UNDERBAR) med lite sallad. Har hittills gjort lite allt möjligt här på jobbet... Mitt skrivbord börjar kännas lite trångt med dessa två datorer. Längtar tills jag kan ha en, dvs till interner fungerar här...



Hoppas på att bara vara hemma ikväll och än sålänge ser det ut att kunna bli verklighet! Hade kanske behövt tidy up lite men det får vänta till en annan dag!


Imon´kväll verkar det bli bio med Daniel o Maria... Snabba Cash- har längtat efter den!




Bilder från söndag:

Simon och Tobbe Daun (higherground.se) spelade lite av sina låtar. Mycket fint, Mycket fint...


Sötisarna Victor och Jon höll låda..


...sen ville Erik också vara med.



Karin, min underbara Karin. Kan ni förstå att den här lilla damen är 3-barnsmor?



My grey Converse



Jag och min gos-lillebror



Han hittade det populära gömstället....


Wise words of the day:
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz



 


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback