En annan dag i samlingen

2010-02-11

Dagen har inte börjat med näsblod! Det känns väldigt skönt eftersom gårdagen slutade med det. Däremot (om man ändå ska öppna upp sig) så har jag ont i magen... men försöker se på dagen som något skoj iallafall. Ska ta det lite lugnt så och förhoppningsvis komma iväg till jobbet till 10.
Vid lunch kommer Jesper och hämtar mig så ska vi åka o kolla på hus och luncha. Skoj ska det bli! Ska försöka ta lite kort, men varje gång jag skriver det här så glömmer jag ju antingen hela kameran eller bara att ta korten.. Så det blir helt enkelt en överaskning hehe...

Jag funderar och funderar, försöker komma på något som är skoj att vinna... men snart kommer tävlingar att läggas upp :)

Som ni märker ser sidan olika ut för varje dag som går- detta beror på att jag inte kan bestämma mig hur jag vill ha det! Men för tillfället blev det svart trä-bakgrund.. vi får väl se vad framtiden håller i sitt sköte (Har alltid tyckt att det låter så ofräscht, någon som håller med?)


1 Comments ♥

2010-02-11 @ 16:04:12

instämmer helt.. det låter snusk...



hahaha hug


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback