Arbetsdagen so far...

2010-02-15

0-407a5a1453c1d8932a137ff02bce4171.png

 

Arbetsdagen so far har varit otroligt lugn. Sitter och spånar på lite nytt här på bloggen. Känner mig superladdad att göra lite nytt nu när så många följer mig.
Vad vill ni se? Vad vill ni läsa om? Varför följer ni min blogg?

Lämna gärna kritik- ris och ros! Gör min dag lite roligare...

I höst hoppas jag att jag kan börja plugga- någon som vet någon rolig utbildning? Gärna kreativt inom Event, Fester eller liknande...

Imorgon verkar det som att vi får besök utan söta Daniela och Lukas. Vad ska vi då hitta på för skoj. Kanske ska laga indisk kyckling...

{inägg gjort ifrån min Iphone}

 


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback