Äntligen...

2010-02-02

När vi kom hem igårkväll lagade Simon god mat, sedan somnade vi båda på soffan. Mindre bra att sova mellan 20 och 21 när man skulle sova igen efter några timmar- inte helt lätt. När vi vaknade blev det iaf tv,tv och tv.

Imorse var det otroligt svårt att vakna, jag ville bara gosa ner mig i sängen igen under mitt duntäcke och sova hela dagen. Men upp blev det och ut i snön. Dagen på jobbet gick smärtfritt förbi och nu är det bara två dagar till ledighet!! Mamma och pappa tittade in på kontoret två gånger idag-helmys... Vid klockan 17, efter jobbet, åkte jag in till stan och mötte Simon. ÄNTLIGEN var det dags för Snabba Cash! Har dröjt länge för vi kunde inte få ihop det med lediga platser och ledigt folk, men idag kunde vi alla så det gick! Daniel, Maria, Simon, Jag och CocaCola. Vi hade det mys och filmer var över förväntan och jag hade ändå höga förväntningar. Joel Kinnaman e så sjukbra.



Snön bara fortsätter invadera Göteborg, börjar bli lite jobbigt.. Ska tydligen falla 20cm bara inatt. HejHej problem!

Wise Words of the Day:
The man who smiles when things go wrong has thought of someone to blame it on. - Robert Bloch

 

Talk 2 ya´ll tomorrow..
Hittade lite roliga foton i datorn på kontoret, tänkte lägga upp några av dem imorgon..

 


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback