60 frågor

2010-02-25

1. Hur gammal är du om fem år? Om 5 år är jag 28, enkel matte
2. Vem var den sista du träffade? Simon som tränar i nästa rum
3. Hur lång är du? ca 172
4. Vilken var den senaste film du sett? Bra fråga, det var nog Fame
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Det var till mamsen och det stod "Oj va snabbt resan gick!"
7. Vad är dagens planer? Blir ju kvällens istället. Duscha och sedan se på Orphan med Simon
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Mittemellan haha
10. När såg du senast din mamma? i söndags
11. Vilken ögonfärg har du? Grön-Brun
12. När vaknade du idag? Kvart över 7
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej men snyggsyrran har
14. Vilken är din favoritplats? Hmmmm det var en svåring... men får väl säga hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Arbetsintervjun
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hoppas jag har en villa och ett roligt jobb
17. Vad skrämde dig som barn? Inbrottstjuvar som jag trodde skulle hoppa in igenom fönstret
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, de är mer pålitliga
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med shorts och linne
22. Hur många kuddar har du i sängen? Jag har 3 till mig själv
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Har aldrig varit full så nej får jag svara på den
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor föredrar jag definitivt
26. Är du social? Beroende på situation!
27. Vilken är din favoritglass? Sorbet och Ben & Jerrys
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa och lägga handpenning på ett hus
29. Tycker du om kinamat? ja det gör jag :)
30. Tycker du om kaffe? Nej, men kan vara gott med en svag macchiato emellanåt
31. Vad dricker du till frukost? Oftast ingenting
32. Sover du på någon särskild sida? Ja, jag sover alltid på höger sida
33. Kan du spela poker? Kan o kan... har gjort det några gånger
34. Tycker du om att mysa? Definitivt
35. Är du en beroendemänniska? Hmm omformulera frågan
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej det gör jag faktist inte
37. Vill du ha barn? Ja, någon gång framöver
38. Kan du några andra språk än svenska?  Engelska och en del spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, men pool är inte fel
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder
42. Äger du dyra smycken? Tycker inte om smycken
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Hallon-Lakrits tuggumi från Läckerol
44. Vem är den roligaste människan du känner? Kan ju inte nämna bara en
45. Välj ett ärr på din kropp? hmm har tex ett på hakan från i höstas 
46. Vad har du för ringsignal? Si tu te vas, en salsalåt
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, en jordgubbsklänning och ett stickat set 
48. Flirtar du mycket? Det vill jag påstå att jag inte gör
49. Vart togs din profilbild för din blogg? På en väns bröllop
50. Kan du byta olja på bilen? Nej det kan jag inte
51. Har du fått fortkörningsböter?  Har knappt blivit stoppad av polis
52. Vilken var den senaste bok du läste? Bibeln
54. Läser du dagstidningen? Ja varje dag
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte för tillfället
56. Dansar du i bilen? Absolut om jag känner för de
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Blir så sällan när man han Spotify så jag minns inte
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Inköpslistan till mataffären
59. När var du i kyrkan senast? I söndags
60. Vad ska du göra nu? Se på Orphan


2 Comments ♥

2010-02-25 @ 21:34:51

tack så mkt

2010-02-27 @ 18:53:05

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback