Vilken dag!

2010-12-05

Nu tänkte jag sova… Klockan är 2:53.. Var ju som ni vet i stan tidigare för att prova kläder och liknande.. Givetvis skulle också årets finlister i Idol vara där och blockera hela centret. Jobbigt värre. 1 triljon fjortisar trängdes och alla parkeringsplatser var fulla. Som om det inte räcker med julruschen…

Hursomhelst kom jag hem en skrivare rikare. Så skönt. Har annars åkt till biblioteket- stenåldersgrejen…

När jag kom hem var det i princip att vända i dörren. Mannen, Syrran och jag drog iväg till ett 30-års kalas… Väl på plats bad syrran mig om ett glas julmust. Mannen och jag ville skojja till det och blandade ut den med vitt vin. Syrran sa att den luktade konstig och frågade om det var svagdricka.. Min humor är ungefär så tråkig.. Men hon tyckte om den iallafall…

Efter festen begav vi oss till mannens bror med familj för att se en superdåliiig film! Dessutom var jag både illamående och hade ont i magen. Panikångest känner jag dessutom inuti när jag mår så dåligt, var tvungen att gå och tvångssova tills vi skulle hem. Det gick över turligt nog, sömn är lösningen på mycket!

Här hemma slängde vi oss på soffan och relaxa tills nu. Övertrött och hungrig ska jag nu sova :) vi hörs när solen gått opp…..


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback