Teorin avklarad!

2010-12-06

Teorin är äntligen avklarad! Känns sååå bra. Nu väntar 5 dagar med 4-timmarpass praktiska prov samt en slutfotografering där jag ska sminka  två sminkningar á 2 timmar. Då ska även styling och hår ingå. Sedan ska jag sminka mig själv till en tredje fotografering. Sedan är jag klar på skolan! För de som inte vet så går jag Makeupartist utbildning här i Göteborg :)

Just nu sitter jag och tittar på Maria Montazami på 3an, I just love her!

“-Jag har inte bestämt mig vad jag ska säga till Cameron att lampan kostade….. ”

“-Hellre mindre och bättre än bättre och sämre…”

“-Hennes vatten gick sönder!” (Vattnet har gått för hennes vän)

Nu ska jag ta det lugnt med mannnen, stor dag imorgon!


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback