JULAFTON!!!

2010-12-25
Nu har vi firat julafton. Vi hade det givetvis mys som alltid. För ovanlighetens skull var vi alla samlade, inkluderat min lillebror. Dessutom hade vi några till som joinade oss. Så gott. Min vanliga jultalrik består av köttbullar, potatis och brunsås och det gjorde den även i år. SÅ GOTT! Är inte så mycket för att plocka hundra olika grejer.
I år valde vi ju att köpa en present till en person istället för hysterin som blir när man ska handla till alla.
Mamma lottade mig och köpte en superfin telåda. Helt i min smak.
Av mannen fick jag så mycket fint! Bland annat kläder, heminredning, bakprylar och presentkort på H&M... man kan säga att jag är mer än nöjd...
Som vanligt låg det spel under granen och de spelade vi ända in på natten....
Lillebror hjälper mig att duka
Julgranen...
Storebror och lillebror delar ut klappar... Mamma läser kortet från pappa
Mina fina föräldrar

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback