89 questions and answers

2010-08-23
1. Hur mycket pengar har du på din mobil?Jag har abonnemang nuförtiden. 2. Har du fått en kyss de senaste dagarna? Ja men självklart :) 3. Vem tillbringade du 2 timmar med idag? Dagen har ju inte riktigt börjat än så jag har inte varit med någon. Simon sov bredvid mig i morse, räknas det? 4. Hur lång är du? 172 cm tror jag. 5. Vilken är den senaste filmen du sett? Vi såg Green Zone i lördags, bra film. 6. Hur löd ditt senaste sms? "Saknar dej" 7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Definitivt sms 8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Bra fråga ;) 9. När såg du senast din mamma? Igår eftermiddag 10. Icke godkänt i något ämne? Inte på mitt nya betyg :) 12. När vaknade du idag? Runt 8.15 13. Vilken är din favoritplats? På senare har jag blivit en sov-fantast, så jag tycker ju verkligen om min säng. Annars Dominicus... 14. Vilken plats föredrar du minst? Alla platser på vintern som har kallt väder.. 15. Vem får dig att må bra? Min Simon, min familj, mina vänner 16. Hur stor är din säng? 160cm! 17. Vad sover du i? Linne och shorts för det mesta 18. Hur många kuddar har du i sängen? Vi har 5 st, sen hur dem fördelas kan vara väldigt olika. 19. Var har du bott/bor? Har bott i Göteborg och bor i Göteborg. 20. Tycker du om kinamat? Så klart!! 21. Tycker du om kaffe? Nej, det är inte min favorit. 22. Vad dricker du helst till frukost? Cocacola ;) Annars nypressad lemonad. 23. Kan du spela poker? Skulle inte direkt kalla mig själv proffs. 24. Känner du till någon med samma födelsedatum som dig? Nej det tror jag inte faktist :) 25. Vill du ha barn?
Ja det vill jag någon dag. 26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, förstår spanska och kan göra mig förstådd men thats it. 27. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, en gång när jag ramlat och slagit huvudet i ett betonggolv. Men obevämt var det och väldigt stötigt! 28. Föredrar du havet eller bassäng? Väldigt olika, Poolen är ju oftast lättare att ligga och flyta på en luftmadrass i, men jag älskar havet också. (Utomlands då givetvis ;)) 29. Vad spenderar du helst pengar på? Hmm, kläder och saker... Nöjen som bio, äta ute etc 30. Äger du dyrbara smycken? Bara vigselringar.. 31. Kan du rulla med tungan? Ja 32. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj, Simon är rolig men man blir ju lite hemmablind haha, men finns många roliga omkring oss! 33. Vad har du för ringsignal? Empire state of mind, si tu te vas och viva la vida. 34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja, jag tror jag har 1 klänning och 1 stickad kofta med mössa och sockar till. 35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En uppdrucken colaburk! 36. Kan du byta olja på bilen? Hehe jag kan se om den är låg och fylla på, men sånt där sköter mannen :) 37. Vilken var den senaste boken du läste? Det var någon av Sophie Kinsellas engelska böcker. 38. Dansar du i bilen? Ja, men inte överdrivet stora rörelser haha 39. När var du i kyrkan senast? Igår. 40. Hur många hål har du i öronen? Absolut inga. 41. Har du någon piercing?
Nope. 42. Har du någon tatuering? Nej men jag vill ha, hör dock att det är svårt att sluta när man börjat och jag vill max ha en. 43. När slutade du med gosedjur? Slutat? 44. Har du pojkvän/flickvän? Ja, är ju gift. 45. Har du en bästa vän? Har många nära mig, främst familjen. 46. Vad är ditt mobil nummer? Det kanske man inte skriver här. 47. Vad ska du göra ikväll? Gå på min lektion till 22.00 48. Har du några syskon? Ja, Storebrorsan på snart 25 år, lillsyrran på 22 och lillbrorsan på 1½. 49. Vill du flytta hemifrån?Det har jag ju redan gjort givetvis. 50. Det första du tvättar i duschen? Håret. Det tar längst tid. 51. Hur mår du just NU? Helt Ok. Bra. Inte på topp men inte dåligt heller =) 52. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?

Menas det att det inte ska vara ens partner då... utan nån man tycker är söt? Kommer inte på någon at the moment :)

53. Berätta om din senaste dröm. Drömde att Karin skulle få en flicka till! hihi 54. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? Det tror jag absolut. Kanske inte som 3 mål om dagen.

55. Vad vill du ha just nu? Bli bra på det jag läser till. 56. Har du räknat till 1000 någon gång? Nej, varför skulle det vara nödvändigt? 57. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Biter. Vem orkar spara. 58. Använder du smileys? Ja faktiskt, speciellt i sms. 59. Har du träffat någon kändis? En och annan. 60. Gillar du keso?

Tror inte det. 61. Vilken låt hade du sist i huvudet? Sen en tid tillbaka- Melissa Horn 62. Hur många länder har du besökt? Oj, Grekland, Danmark, Tyskland, Österrike, Schweitz, Tjeckien, Kroatien, Italien, England, Teneriffa, Mallorca, Cypern, Dominikanska Republiken, Usa... och några snabbvisiter i några länder. 63. Är dina föräldrar stränga? Nej dom är bara de bästa! 64. Skulle du kunna hoppa fallskärm? Aldrig i livet! 65. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Nej, inte vad jag kan se. 66. Brukar du hyra film? Ja väldigt ofta. 67. Var kommer du vara på lördag? Inte en aning. 68. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Inte närmre än på TV. 69. Vad åt du till lunch? Har inte ätit lunch än men ska äta stek, brunsås och potatis. 70. Har du lockigt hår?

Nej, men inte rakt heller. 71. När grät du senast? Den veckan som just passerat. 72. Har du gått in i en vägg någon gång? Har ju gått igenom en vägg en gång, smärre pinsamt. 73. Favoritårstid?Det blir ju definitivt sommaren, men våren är inte fel heller- då blir man så lycklig och tacksam att solen och allt det gröna kommer. 74. Vem höll du senast i handen? Lille söt-Victor. 75. Sover du med TVn på? Tycker det är mysigt, men blir sällan. 76. Tycker du att du är gammal? Nej inte överdrivet, men blir lite stressad av hur fort tiden går... 77. Är du mörkrädd?

Ibland, när jag sett en film jag inte borde sett. 78. Gillar du ditt liv just nu? Ja, det gör jag men ser mer fram emot kommande år :) 79. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? Ne, jag duschar ju isåfall efter jag badat... 80. Har du bra syn? Nej.. jag har ju gått från att ha höksyn till att se väldigt dåligt på långt håll. Glasögon nästa. 81. Var är dina föräldrar just nu? Mamma jobbar nog här i Göteborg nu, Pappa sover nog just nu i Higuey, Dominikanska Republiken. 82. Vad har du på dig just nu? Linne och mjukisbyxor. 83. Vad var det senaste du köpte? En present till Simons svåger. 84. Hatar du mer än 3 personer? Hatar är verkligen ett hemskt ord... Jag hatar inte någon. 85. Använder du sushipinnar? Ja, när jag äter sushi 86. Äger du ett vapen? Hehe nej det gör jag inte, tragiskt nog känner dock många att de behöver ha ett som det ser ut i samhället nu. 87. Gillar du ditt hår? Ibland, men man vill ju alltid ha det man inte har. 88. Gillar du dig själv? Vissa ovanliga dagar hehe. 89. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Det blir mamma då!

 


0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback