Tisdag...

2010-08-24

Hej going! Nu sitter jag här på kontoret och gör affischer. Ganska kul ändå :). Ska försöka hinna laga kyckling och moro när jag kommer hem, orkade inte ta med någon mat hit idag. Måste dessutom tvätta penslarna innan jag ska åka till lektionen. Häromdagen var jag ganska uppgiven och kände det som att jag inte lärt mig något på skolan och att jag halkat efterf. Kände mig inte säker på ett enda moment och redan nästa vecka har vi första praktiska provet. JOBBIGT. Men nu känner det lite bättre. Tur det, för jag var överstressad. Inte direkt gratis att gå kursen så man vill ju få ut så mycket som möjligt av den.


Ute öser regnet ner och mina skor och byxor är genomblöta. Inte så roligt... Hoppas det slutar till ikväll...

SVAR PÅ TAL:
Crille: Ja, den fastnade :)


1 Comments ♥

2010-08-25 @ 21:43:18

Härligt :)) Faktum är att jag minns att jag spelade en melissa horn låt för lääänge sen uppe i simons lägenhet på beväring. Du o jackie var där o fick lyssna men ni rådissade mig totalt. Men nu när hon blivit känd, ja då minsan :))


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback