Sista dagen på semestern

2010-08-09
Igår var jag på möte på förmiddagen. Tänkte inte gå först men sen när jag ändå var vaken och grabbarna tänkte sova hela dagen tyckte jag att det var lika bra att gå. Vilma och Moa var så söta och sjöng en sång.
Efter mötet åkte vi hem till Simons syster för att fira Simons mamma som fyllde år för ett tag sedan. Nu var ju 6 av 7 syskon samlade. (7nde kommer hem idag, måndag)
Delar ur Simons famlij:
Syster Rakel och systerdotter Elina
Brorson Victor och systerdotter Moa
Underbara Karin
Jag med systerson Mikah
Vi var kvar hos dem till kvällen när vi åkte hem och såg Vittne till ett krig med Collin Farrell. Sedan gick jag och la mig! Ordning och reda ska det vara!

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback