Seg dag

2010-08-11

Är fortfarande kvar på jobbet och ska försöka vara kvar till kl 15. Sen blir det till att åka hem och duscha och läsa igenom lite i min bok innan jag ska åka till skolan vid 17. Måste säga att det är väldigt roligt på våra lektioner. Tänk att man får göra något man tycker om och kalla det skola? En otrolig lyx. Inte läsa tråkiga ämnen som man inte förstår är relevanta överhuvutaget för det man vill göra. Är lyckligt lottad att jag har möjligheten.

Vill ni hjälpa mig? Jag ska trycka visitkort nästa vecka och bygga en hemsida. Vad ska jag använda för namn? Gärna inte mitt riktiga för Carolina är så vanligt och man vill vara unik. Tell me Tell me Tell me!
Någon som har en bra design? Även det uppskattas. Arbetsmarknaden HERE I COME!

Dessa är sååå tråkiga...


2 Comments ♥

2010-08-11 @ 23:29:03

Vad pluggar du till? :)

2010-08-13 @ 16:57:39

Det första (å enda) jag kom på var "Makeappear"



när man säger det så låter det ju lite som make up... och appear betyder:

bli synlig

dyka upp

framträda

förekomma

synas

uppträda

visa sig

mm.



Och en bra sminkning ska ju få en kvinna att bli synlig och få hennes fina drag att framträda.



Bra namn på en hemsida tycker jag...



Good luck!

Nea


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback