Red Lips

2010-08-26
Hej vänner! Idag har jag felpat och bara tagit det lugnt med min goding Simon. Vi såg Invictus, väldigt bra film. Imorgon ska jag felpa igen. På kvällen förhoppningsvis bara vara hemma och ta det lugnt. Tvätta håret och bada och annat sådant som jag inte hinner annars. Ska bli skönt! Hoppas ni haft en bra dag?
Förresten. Igår gjorde vi röda läppar på lektionen. Hello, det var inte något som jag passar i. Helt fruktansvärt. Såhär ska de dock se ut om man är duktig:
Celebrity Red Lips - Angelina Jolie, Beyonce & Charlize Theron
Tycker ni läppstift är en hit eller inte?
Personligen är jag inte någon läppstift-fantast i någon färg.

1 Comments ♥

2010-09-08 @ 17:36:45

om man har läppar är det fint med läppstift..Men dina e ju rätt tunna :/


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback