Intensitet och färg

2010-08-24

ÄNTLIGEN får vi använda lite mer färg på lektionerna! Nu har vi sminkat 6 gånger och kommit fram till rouge och färger på ögonskuggor. Igår på lektionen skulle vi lära oss välja färger som plockade fram ögonen och lägga intensitetskugga. Jag sminkade Erica igen och Erica sminkade mig :) Hon är rolig att sminka eftersom hon har ett så fint ansikte i sig redan innan sminket. Jag valde att köra på lite röd-oranga toner eftersom hon har lite grön-blått i sina ögon.


Erica valde mossgrön på mig:



Har vi inte kommit ganska långt från dag 1? Tänk att vi bara sminkat 6 gånger. Sjukt!


1 Comments ♥

2010-08-24 @ 18:21:08

Hej hej!

Verkligen skitsnyggt det där. :)

Vilka färger på ögonskuggor kan jag ha för att plocka fram mina grå-blå ögon?

Puss!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback