Hmm

2010-08-13
Hej vänner, är hemma idag efter en låååång natt. Det var helt seriöst storm ute. Har aldrig sett sån vid och ösregn. Öronbedövande. Vaknade nog varje timme till kl 8. Kul. Vaknade dessutom av att blod rann ur näsan. Så helt enkelt för att inte låta för negativ- Inget jag vill uppleva igen!
Jag har fortfarande problem med att komma på något bra namn på hemsida o.s.v och ni vill ju inte hjälpa mig. Jag ser allt att många fler läser min blogg numera. Alltså inte namn och så hehe för er som blir nervösa, det står bara antal. Skärp till er nu!
Ska snart sminka mig här hemma, får väl fota och visa så ni får se om det blir godkännt. Kommer aldrig lära mig blanda rätt hudfärg.
ChocolateToffeeCream

1 Comments ♥

2010-08-13 @ 18:27:37

Namnförslag: make it up eller make you up (om du använder dig av visitkort kan du göra it eller you i kursiv stil)


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback