Gonatt vänner!

2010-08-19
Gonatt vänner! Hoppas många sover djupt nu, önskar jag gjorde det men sitter istället här och äter godis och dricker cola. Har varit på skola ikväll och känner mig lite smått uppgiven. Tycker inte jag har koll på det vi gått igenom hittills och vi har i princip 3 nya moment varje dag som man ska hinna på samma tid. Alltså vi har 1 timme säger vi och för varje dag tillkommer nya moment som ska få plats i den tiden. Vi började med kanske 2 saker och nu är vi väl uppe i säkert 15 hehe på samma tid som vi gjorde 2 tidigare. Stressen flåsar en i nacken hela tiden för jag hinner aldrig riktigt öva mig bra då jag inte har ett ansikte till tjänst hela tiden hemma.


Idag skulle vi iallafall måla ögonbryn, lägga en bas i hela ansiktet och måla en naturlig svart linje under ögat. Erica gjorde det på mig idag och hon var verkligen nöjd med sin insats- så sjukt bra när man är det! Jag var däremot helt uppgiven och definitivt inte nöjd med det som jag la på henne. Tyckte det blev alldeles för markant och hårda linjer, mycket eftersom det blev en alldeles för mörk färg men också eftersom jag inte kan det där med att göra en egen form än.


Såhär såg det ut när Erica sminkat mig.
Jag är absolut näjd med färgen på basen, den passade mig perfekt.
Ögonbrynen kändes lite höga i innerkanten men jag tycker ändå att de blev helt okej annars :)


Såhär sminkade jag Erica.
Jag blev ganska nöjd med färgblandningen på hyn. Tonen är okej men som ni ser är ögonbrynen inte alls bra.
Den naturliga franslinjen under gick okej.

0 Comments ♥


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback