Första jobbdagen och första skoldagen

2010-08-09
Idag var det otroligt segt att vakna kan jag ju säga. Men var på jobbet vid 08! Cred till mig!  Jobbade på till 15 utan rast så jag fick ihop 7 jobbtimmar. Nu är jag hemma en snabbis för att ta en dusch och plocka ihop mina saker sen bär det av till skolan. Lektion mellan 18-22.
Alltså har jag varit såhär duktig idag:
Jobbtimmar: 7
Skoltimmar: 4
Känns på nått sätt så vuxet och ansvarsfullt hehe. Ska bli så sjukt roligt att börja. Är superladdad och skolan har så fina lokaler. Kommer ha min kamera med mig varje dag och klicka lite foton om det finns något att fota!
Detta tar jag med mig till jobbet, plus ett par inneskor..
Pennor, Suddisar, Pennfack från Ordning och Reda (visst är det snyggt), anteckningsblock, renskrivningshäfte med platsflickor, almanacka och handduk.
Imorgon fortsätter en likadan dag igen (förhoppningsvis). Börjar med jobb- som för tillfället är bokföring och fortsätter med skolan på kvällen.

1 Comments ♥

2010-08-09 @ 22:33:30

Lycka till med studierna! Det verkar spännande...


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback