Underbar dag vänner :)

2010-04-19

Sitter på jobbet, och tiden bara springer iväg medan J Moss sköna stämma strömmar ur högtalarna. När jag kommer hem ikväll ska jag jobba med bröllopsplaneringen till 100 %. Idag måste jag komma långt annars blir det stressigt. Ska inte säga för mycket ifall bruden helt plötsligt slinker in här och läser...

Hu mår du? Berätta! Jag vet ju ingenting om er :)


2 Comments ♥

2010-04-20 @ 00:55:46

jag mår gaanska bra, ja vill astt du ska ha fler inlägg... det kan handla om mode, kändisar (som får bebisar etc), aaa skriver mer om vad du kan skiva om längre fram ...pusss

2010-04-20 @ 15:51:59

jag mår bra, sen jag vann värsta tävlingen så har jag känt mig mycket mer nöjd med mitt liv. Känner mig som att turen har vänt liksom... fast det innebär ju att ja snart måste vinna något mer för att mitt winning-streak ska hålla i sig. så de är kanske är bra om du har en till tävling eller vad säger du?


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback