SHopping

2009-03-01

Lindex där jag bor hade special- de drog av 100:- för varje 300:- jag handlade, har aldrig förr tänkt mig lindex som en butik för mig... va gäller annat än underkläder.. men hittade dessa chinos: bara 199 kr, jätte söta o fanns i flera färger... och ett par jeans för 299:- supersköna på... och en så fin blå scarf... lägger upp bilder på det sen... På dinsko hittade jag oxå ett par stövlar me klack... ljusbruna för bara 99 :- på rean! Kunde hller inte hålla mig ifrån att köpa ett par nike-barnskor till simon syskonbarn... det är ju bara så sött med små saker! Alltid skoj att hitta saker till små priser... allt som allt kostade min två byxor, stövlarna och scarfen ca 500 kr.... :D
Lindex Shop Online - Chinos 
Bild från Lindex Shop Online...


1 Comments ♥

2009-03-01 @ 18:15:55

Hej! Vilken underbart trevlig bröllopsblogg! :) Jag gifter mig i oktober i år och behöver all inspiration jag kan få, så jag "bookmark"-ar upp dig och hoppas få (och kanske kunna ge) lite inspiration och idéer!


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback