Att bli sminkad

2009-02-28
Har kollat runt lite vad det kan tänkas finnas för alternativ för brudmakeup....



Make Up store har hittills det absolut bästa erbjudandet. De tar  495:- per person och gång. Alltså om man vill ha en provmake och sen få det gjort på den stora dagen kostar det 990:- MEN då får du även ta varor för det värdet. Alltså man får med sig ögonskuggor,små väskor, krämer  eller vad man kan tänka sig vilja ha! Du har med andra ord inte förlorat några pengar på det utan får ba utnyttja tillfället att köpa in ett nytt förråd. Minuset kan ju dock vara att man måste åka till deras butik och bli sminkad på den stora dagen för att få det till detta priset.
http://www.makeupstore.se/


Face Stockholm har även de ett erbjudande för brud och brudföljet. De tar ca 1000:- för en brudmakeup. Då ingår även provsminkning. Men det är också allt. Man åker till deras lokal och blir sminkad på Kungshöjden (i Göteborg). De kan även erbjuda brudfölje-makeup för 600 kr per person och lättare håruppsättningar för en viss summa.
www.facestockholm.com

Själv tror jag att jag satsar på Makeup Store, butiksförestånadren var så otroligt tillmötesgående och det räcker långt i mina ögon :)


Fler ställen?

1 Comments ♥

2009-06-03 @ 14:51:00

Hej jag undra ifall man fortfarande kan ta varor om man blir sminkad för 495:-

Jag menar om jag väljer att bli sminkad för 495:- kan jag fortfarande ta varor för de priset eller gäller det bara dom som väljer att bli sminkade för 990:-

Tack på förhand!

/Rahwa


Design by: Designbloggar



Leave a Reply



Name *
Remember me!

Email *

Website adress *

Comment




Trackback